progresja

Temat: parkiet vs panele drewniane vs panele laminowane
Podlogi
bardzo dziekuje za post, milo bylo go poczytac:)
Masz zdecydowanie racje - w sobote ogladalismy w salonach rozne plytki -
rezultat byl taki ze oboje z K. nie moglismy spac, bo co zamknelismy oczy to
nam sie kolory, wzory i inne dekory pod powiekami przesuwaly. Nie uwierzycie
jakie to meczace!
Na szczescie wybralismy: do lazienki TOSCKANIE opoczna, do przedpokoju/czesci
jadalnej i kuchni - PORTO bezowe Paradyza z mozajkowym dekorem. W sumie
zaskoczona jestem polskim wzornictwem. In plus.
Ktos moze kladl u siebie te plytki? Moze macie jakies zdjecia?

Z tymi wizualizacjiami w gazetach to rowniez masz racje:) Fajne, ale u siebie
widzialabym ostatecznie cos innego:)) Czy "ukladanie" sie z kobietami oznacza
ze jestes projektantem.?


Dzieki za podpowiedzi w kwestii drewna. Mam tylko jeden dylemat - mieszkanie
nie jest zbyt duze i nie mozna poszalec z iloscia roznistych podlog. w salonie
chcialabym ciemny parkiet ale z kolei w sypialni lawendowy kolor scian. czy
raczej zrezygnowac z lawendy, czy polozyc jasna podloge, czy zostawic lawendowe
sciany i ciemna podloge...
Jak myslicie?


Pozdrawiam serdecznie

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,15031878,15031878,parkiet_vs_panele_drewniane_vs_panele_laminowane.html



Temat: Poszukuję płytki Apia róż 20x25
Poszukuję płytki Apia róż 20x25
Poszukuję jednej (!) płtyki łazienkowej firmy Opoczno, seria: Apia róż,
wymiar: 20x25,kolorystytka: jasny róż + jasny szary, delikatny połysk.
Płytki są sprzed 5-6 lat, produkcja została dawno wstrzymana i nie ma ich już
w magazynach (dowiadywałam się u producenta). Może ktoś z Was lub Waszych
krewnych/znajomych ma takie u siebie w łazience + kilka zapasowych. Sprawa
jest bardzo pilna. Zdjęcia płytek podeślę, jak tylko nauczę się je wklejać. Z
góry dziękuję za pomoc :-)))



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,29281476,29281476,Poszukuje_plytki_Apia_roz_20x25.html


Temat: mała łazaienka - duzy problem
a możesz wysłac jakies zdjęcia twojej łazienki? Bo teraz jestem w kropce,
bardzo podoba mi sie ta zieleń z opoczna, nie jest ona taka bardzo ciemna ale
bardziej podoba mi sie niz seledyn, który jest bardzo blady. Gdybym robiła
wszystko w jednym kolorze to chyba w tej zieleni. Jesli masz jakieś zdjęcia
łazienki to poprosze, może się skusze na niebieski...? mam niewiele czasu na
decyzje, bo w we wtorek zaczynamy robic łazienke.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,29677825,29677825,mala_lazaienka_duzy_problem.html


Temat: ŁOMIANKI OSIEDLE TĘCZA
Łazienki w Łomiankach
Witam, ja też ten adres znalazłam jakiś czas temu, ale niestety jeszcze się
fizycznie tam nie wybrałam. Byłam za to w TTW OPEX w Alejach Jerozolimskich
(obok Carrefoura). Rzeczywiście wybór tam jest duży, ale osobiście nie
odpowiada mi układa galerii, które tam są. Przerost formy (dekoracje) nad
treścią. Poza tym, jak na moją kieszeń (mimo tego że kredytowaną,hi,hi:)
troszkę tam za drogo (nie we wszystkich punktach, ale w większości z nich).
Wolę pojechać sobie gdzieś gdzie przejdę przez pięć, sześć regałów. Ale
generalnie proponuję odwiedzić stronę www.opoczno.pl. Dobra stronka i dużo
fajnych propozycji. Jeden mankament - na zdjęciu nie wiadomo tak naprawdę czy
płytka jest matowa czy świecąca. Przymierzam się do płytek w łazience z
Opoczna - serena biała albo toscania beż (kolekcja 33*45 czy coś takiego).
Pozdrawiam
Jagoda
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,106,5163191,5163191,LOMIANKI_OSIEDLE_TECZA.html


Temat: Łazienka w płytkach Opoczno Africa, co zmienić?
Łazienka w płytkach Opoczno Africa, co zmienić?
Witam!
Mam prośbę, moglibyście ocenić łazienkę, którą zaprojektowałam? Zdjęcia znajdują się na
img11.imageshack.us/gal.php?g=widokoglny.jpg
Ponadto mam pytanie odnośnie odległości między urządzeniami. Czy między przednią krawędzią WC, a wanną asymetryczną może być tylko odległość 50 cm? WC jest oddalone od ściany 30 cm i 30 cm od bidetu.

Nad WC i Bidetem chce we wnęce zamątować szklane bądź drewniane półki. Czy waszym zdaniem dobre jest rozmieszczenie urządzeń w łazience.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,94471951,94471951,Lazienka_w_plytkach_Opoczno_Africa_co_zmienic_.html


Temat: organza-opoczno vs Inverno
Ja mam łazienkę oraz małe wc w Organzie. Płytki fakt - nie tanie, ale są piękne
i eleganckie. Łazienka jak dla mnie wygląda rewelacyjnie. Ta biel z szarością
komponują się bardzo dobrze. Miałam zapędy, żeby wstawić jakieś czerwone
elementy np. listwa, ale ostatecznie myślę, że dobrze, że ich nie ma. Obecnie
została jeszcze do wykafelkowania podłoga. Jak tylko całość będzie zrobiona
pokażę zdjęcia na forum muratordom (w temacie Opoczno Organza). Zresztą tam
możesz poczytać o tej kolekcji i zobaczyć kilka zdjęć.
Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,97927479,97927479,organza_opoczno_vs_Inverno.html


Temat: Inwencja Opoczna czy Homme Tubadzin?
Inwencja Opoczna czy Homme Tubadzin?
Mam problem z wyborem plytek do lazienki - kolekcja Homme Tubadzina
albo Inwencja Opoczna w tych samych kolorach. Jezeli macie lazienki
w tych kolekcjach, please podeslijcie zdjecia na aguleq@gazeta.pl
Ja juz zrobilam sporo projektow, ale wciaz nie moge sie zdecydowac,
bo:
1 - nie wiem czy na dluzsza mete Homme nie jest meczacy dla oczu;
2 - czy mozaika z Inwencji bedzie dobra w utrzymaniu.....itp.
GENERALNIE MAM JUZ STRASZNY METLIK W GLOWIE.
Pomocy!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,81182544,81182544,Inwencja_Opoczna_czy_Homme_Tubadzin_.html


Temat: Grafitowe/szare płytki łazienkowe -szukam pomóżcie
WITAM. swego czasu szukałam tych płytek... dokładnie tak jak Pani -
bez kwiatków. Były one wtedy kolekcji opoczna jednak nigdzie nie
były dostepne.... nie licząc drogich salonów. a i kiedyś pojawiły
się w jednym markecie i były chyba najdroższe ze wszystkich więc
zrobiłam sobie inne...

pozdrawiam i życzę powodzenia

PS teraz mam grafitowe płytki z Opoczna ale z takimi białymi zreszta
mogę posłać linka do mojej łazienki w trakcie robót :)
oto on:)
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64062c5add507416.html
zdjęcie niebyt ładne ela płytki widac dobrze hehe

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,79114649,79114649,Grafitowe_szare_plytki_lazienkowe_szukam_pomozcie.html


Temat: Glazura Fiji z Opoczna do małej łazienki?
bardzo prosze Was o pomoc:)zastanawiam sie nad fiji ale mam malutka lazienke 200
na 160 i nie mam zupelnie pomyslu jak je rozplanowac i wogole czy kupic np same
kremowe czy moze ciemne na podloge i obudowe wanny i np stelaz wc czy moze
zupelnie wszystkie bezowe takie neutralne.prosze was o pomoc moze macie jakies
pomysly ,a moze ktos polozyl i wklei kolejne fotki;) z gory dzieki za wszystkie
rady:) aaa no i myslalam jeszce nad fiori z opoczna tez bo ten motyw kwiatkow na
kremowej kafelce bardzo mi sie spodobal...niestety to ten sam problem ...kwatki
na calej scianie..?!no nie wiem sama...pomozcie...potrzeba zdjec aranzacji malej
lazienki:D
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,80561333,80561333,Glazura_Fiji_z_Opoczna_do_malej_lazienki_.html


Temat: mała łazienka
mała łazienka
Chciałabym prosić o pomoc w zaprojektowaniu łazienki. Łazienka jest bardzo
mała [URL=imageshack.us][IMG]
img58.imageshack.us/img58/9991/lazienka8qi.jpg[/IMG][/URL] (może udało
się wkleić plan) szer: 228 x 180, od strony prawej: wanna, zlew, wc – nad wc
piecyk :( niestety. Wybraliśmy kafle z kolekcji Opoczno ORGANIC (krem, żółte
i brąz) chcielibyśmy utworzyć z tego jakiś motyw, ale ciężko jest nam coś
stworzyć w tak małej łazience (wszystkie aranżacje jakie widzieliśmy są
pokazane na dużych łazienkach). Proszę o pomoc, porady, zdjęcia, linki ..
itd. :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,43203574,43203574,mala_lazienka.html


Temat: Opoczno Africa - kto ma ?
Opoczno Africa - kto ma ?
Poszukuje zdjęć , aranżacji łazienki z w.w. płytkami.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,86291419,86291419,Opoczno_Africa_kto_ma_.html


Temat: Panele czy parkiet?
Gość portalu: Look napisał(a):

>
> Wydaje mi sie ze jednak rozmawiamy z nieco innego punktu siedzenia. Dla mnie
> oszczedzanie przedstawia sie nastepujaco: zamiast kupic parkiet po 90 za
metr
> kupuje po 60. Zamiast kupic panele za 60 kupuje za 20. Bez robocinzy i
dodatkow
>
> rzecz jasna.

Masz całkowita rację. Zamiast kupic parkiet za 90 zł w Castoramie, lepiej
kupić taki sam parkiet u producenta za 60 zł.
Ja też tak zrobiłem.

>
> Po prostu nie stac mnie na wydatek 5000 na podloge. nie prawda jest rowniez
iz
> roznica pomiedzy panelami a parkietem to 1000 zlotych.

To zalezy jaka masz powierzchnie tej podłogi.
Kupujac parkiet za 80 zł, wyjdzie ci w sumie 140-160 zł za m2 podłogi.

>
> Zdjecie paneli i polozenie nowych nie jst zadnym
> wielkim problemem: nie kurzy sie, nie trzeba walic mlotem. Moze tak jest
przy
> parkiecie, ale tego nie wiem.

Jeśli kładziesz panele bezklejowe, to nie jest to problem. Tylko nastaw się,
że jak będziesz miał panele bezklejowe, to najprawdopodobniej po 2 latach nie
wytrzymasz psychicznie. Każdy krok, to tąpnięcie.
Albo przyzwyczaisz się, albo nauczysz chodzić jak indianin.

> Natomiast co do glazury: tu remint jest powazna sprawa, dlatego warto kupic
> dobre plytki. Tylko ze znowu dobre dla mnie oznacza Opoczno za 40PLN. Dla
> Ciebie to pewnie nieco inaczej.

Nie. Ja kupiłem płytki za 46 zł. Ale nie Opoczna. Akurat Opoczno uwazam za
tandetna firmę. Może nie mam zadnych podstaw, by tak twierdzić, ale...
jak szukałem glazury, to chciałem płytki matowe. W sklepie firmowym Opoczna
powiedzieli mi, że matowych nie robia, bo nie umieją.

> Wszystko zalezy od mozliwosci finansowych. Jestem pewien ze kazdy chcialby
miec
>
> parkiet za 200PLN oraz glazure za 100PLN. Po prostu nie kazdego na to stac.

Tak samo, jak każdy chciałby yaccuzi w łazience.

Mnie tez nie stać na urządzenie mieszkania. Ale mam może nieco inna sytuację.
Nie stac mnie, a chce zrobić porządnie, czyli tak zebym nie musiał przez 30
lat przejmowac się, to kupuje materiały z wyzszych półek, dobrej jakości,
pierwszej klasy, ale mieszkanie wykańczam juz od 3 lat. Mam gdzie mieszkać.

Natomiast, jak komu się bardzo spieszy, to jak najbardziej ma pełne pole do
popisu stosując panele, półprodukty, itp.

Myśle, że za kilka lat panele będa królowac w polskich mieszkaniach, ale za 50
lat nikt o nich nie będzie juz pamietał. Za 50 lat przyjdzie ci fachura z
pojemnikiem pod ciśnieniem, puści plazmę na podłogę i po 30 sekundach będziesz
miał posadzkę.
Ale tradycyjny parkiet jest modny od 300 lat i będzie modny za 300 lat.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,9652700,9652700,Panele_czy_parkiet_.html